ODBIERZ 3,50% CashCoins TOP SECRET
  • Gdzie mogę zobaczyć lub zmienić swoje dane osobowe?
    Dane osobowe możesz sprawdzić i zmienić logując się na swoje konto na CashbackRabat.pl i wybierając zakładkę Moje Dane.
  • Jak mogę zamknąć konto na CashbackRabat.pl?
    Aby zamknąć konto na CashbackRabat.pl Zaloguj się na swoje konto, przejdź do zakładki Moje Konto i wybierz Zamknij Konto, a następnie potwierdź klikając w Zamknij moje konto. Po zamknięciu konto Twoje dane będą przechowywane jeszcze przez osiem tygodni. Po tym czasie jedynie dane dotyczące Twoim transakcji ze względu na obowiązek fiskalny będą nadal zachowane.
  • Chcę zmienić swój adres e-mail. Jak mogę to zrobić?
    Proszę zalogować się i przejść do pozycji Dane osobowe-Logowanie na swoim koncie. Proszę 2 razy wpisać nowy adres e-mail. Następnie proszę zapisać zmiany. Kolejne logowanie w serwisie odbędzie się za pomocą nowego adresu e-mail.
  • Dlaczego mój zakup nie jest widoczny na koncie Cashbackrabat.pl?
    Jeżeli Twój zakup nie został w ciągu 2-3 dni zarejestrowany na Twoim koncie, proszę sprawdzić czy spełnione zostały podstawowe warunki:
    • Jesteś zarejestrowany na stronie Cashbackrabat.pl i zalogowałeś się, zanim dokonałeś zakupów w sklepie internetowym.
    • Zostałeś przekierowany do sklepu internetowego przez link na Cashbackrabat.pl i złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym.
    • Zamówienie/zakup nie został w międzyczasie zmieniony i nie podjąłeś kontaktu ze sklepem internetowym w celu zmiany lub rezygnacji z zamówienia. W związku z wprowadzeniem zmian w zakupie, sklep internetowy wprowadza nowe zamówienie i wtedy rejestracja zakupu przez Cashbackrabat.pl zostaje anulowana.
    • Ustawienia Twojego komputera nie spełniają wymaganych warunków. Sprawdź tutaj ustawienia swojego komputera.
    Jeżeli powyższe warunki zostały spełnione a zakup nadal nie jest widoczny na Twoim koncie, prosimy zgłosić to do nas w ciągu 30 dni po złożeniu zamówienia. Zaloguj się na Cashbackrabat.pl, wejdź Moje konto i zgłoś niezarejestrowany zakup. Cashbackrabat.pl postara się wyszukać, dlaczego rejestracja zakupu się nie powiodła.
  • Wysokość CashCoins od mojego zakupu jest niewłaściwa. Jak to możliwe?
    Wysokość CashCoins ujęta na Cashbackrabat.pl jest zależna od sklepu internetowego. W większości przypadków, CashCoins zostają obliczone pd kwoty zakupu, nie uwzględniając kosztów przesyłki oraz podatku VAT. Dlatego kwota zakupu na Twoim koncie może być niższa niż w rzeczywistości zapłacona kwota w sklepie intrenetowym. Wysokość CashCoins (obliczona bez uwzględnienia podatku VAT oraz kosztów przesyłki) jednak się nie zgadza? Proszę to zgłosić w ciągu 30 dni, wypełniając zgłoszenie o przyznanie CashCoins. Postaramy się dowiedzieć, dlaczego wysokość CashCoins się nie zgadza.
  • Dlaczego odrzucono CashCoins od mojego zakupu?
    Czasem sklep internetowy, w którym dokonano zakupu, odmawia przyznania CashCoins. Może się to zdarzyć, kiedy na przykład zakup został zwrócony, anulowany lub w między czasie zmieniony. Jeżeli żadna z powyższych sytuacji nie miała miejsca, należy w ciągu 30 dni od odrzucenia CashCoins, zgłosić prośbę o ich przyznanie. Postaramy się dowiedzieć, dlaczego zakup został odrzucony. Uwaga: CashCoins nigdy nie są gwarantowane. Postaramy się zrobić wszystko, aby odzyskać Twoje CashCoins, ale nie możemy tego gwarantować.
  • Nie mogę się zalogować na moje konto. Co powinieniem zrobić?
    Po pomyślnie zakończonej rejestracji na Cashbackrabat.pl, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji. Dopiero po naci?ni?ciu linku aktywującego, zawartego w tej wiadomości, Twoja rejestracja na Cashbackrabat.pl zostanie całkowicie zakończona i będziesz się mógł poprawnie zalogować na stronie. Jeżeli posiadasz już dłuższy czas konto na Cashbackrabat.pl i nie możesz się zalogować na stronie, poproś o nowe hasło. Na podany przez Ciebie przy rejestracji adres e-mail, prześlemy wiadomość z dołączonym linkiem. Należy nacisnąć na ten link oraz stworzyć nowe hasło. Logowanie na stronie, używając nowego hasła, również nie jest możliwe? Prosimy o kontakt z nami, spróbujemy jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.
  • Nie pamietam hasła. Co teraz?
    Naciśnij tutaj, aby otrzymać nowe hasło. Wypełnij adres e-mailowy, a następnie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z dołączonym linkiem. Uwaga: podany adres e-mailowy musi być taki sam jak ten, który został podany podczas rejestracji na LadyCashback.pl Na twoim koncie LadyCashback.pl/CashbackRabat.pl możesz w dowolnej chwili zmienić hasło na nowe.
  • Zapomniałem mojego loginu (nazwy użytkownika). Co teraz?
    Twój login (nazwa użytkownika) to podany przez Ciebie, przy rejestracji konta, adres e-mailowy. Zapomniałeś, jaki adres e-mailowy podałeś? Skontaktuj się z nami.
  • Czy istnieje możliwość posiadania kilku kont na Cashbackrabat.pl?
    Nie jest dozwolone otwarcie większej liczby kont na Cashbackrabat.pl. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. W przypadku nadużycia w tworzeniu większej ilości kont, Cashbackrabat.pl jest upoważniony do usuniecia konta, bez wcześniejszego poinformowania o tym fakcie. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszym Regulaminie.
  • Jak Cashbackrabat.pl obchodzi się z moimi danymi osobowymi?
    Przekazane przez Ciebie dane osobowe, zostają użyte przez Cashbackrabat.pl tylko w celu rejestrowania Twoich zakupów i przydzielenia zniżki oraz informowania Cię o najnowszych akcjach promocyjnych na Cashbackrabat.pl, poprzez wysyłanie newlettera oraz wiadomości e-mail.Dodatkowo, jeśli zapiszesz się do Online Panel Twoje dane mogą zostać wykorzystane w badaniach rynkowych w anonimowej formie, tak aby prywatność Użytkowników była chroniona. Cashbackrabat.pl bardzo ostrożnie obochodzi się z danymi osobowymi użytkowników i stosuje się do wymagań zawartych w Kolegium ds. Ochrony Danych Osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, proszę zapoznać się z Polityką prywatności.
  • Czym jest ' Moje konto' i gdzie mogę je znaleźć?
    Jeżeli zarejestrujesz się na Cashbackrabat.pl, my stworzymy dla Ciebie konto. Znajdziesz na nim swoje dane osobowe oraz dane dotyczące uzbieranego salda w postaci CashCoins. Korzystając z tego konta możesz zmienić swoje dane osobowe lub poprosić o wypłacenie uzbieranego salda na konto bankowe. Zaloguj się na Cashbackrabat.pl, żeby zobaczyć swoje konto lub naciśnij, jeżeli jesteś już zalogowany, na Moje konto, w prawej górnej części ekranu.
  • Chcę zmienić swoje dane osobowe. Jak moge to zrobić?
    Proszę zalogować się na Cashbackrabat.pl i wejść na "Moje konto". Pod tą pozycją można zmienić swoje dane osobowe oraz dane logowania w serwisie.
  • W jaki sposób mogę zgłosić niezarejestrowany zakup?
    Kiedy zakup nie jest widoczny na Twoim koncie w ciągu 2-3 dni, może to oznaczać, że proces rejestracji nie przeszedł pomyślnie. W takim wypadku możesz nam zgłosić niezarejestrowany zakup. Zaloguj się na Cashbackrabat.pl, wejdź na Moje konto i zgłoś niezarejestrowany zakup. My postaramy się odszukać dlaczego CashCoins nie zostały przyznane.
  • Ile czasu trwa przyznanie kwoty CashCoins na moje konto?
    CashCoins zostaną w ciągu 2-3 dni dopisany do Twojego konta na Cashbackrabat.pl. Jeżeli status kwoty opisany jest jako W trakcie rozpatrzenia, oznacza to że zakup został zarejestrowany ale jeszcze nie zatwierdzony przez sklep internetowy, w którym zakup został zrobiony. Okres trwania akceptacji jest zależny od sklepu internetowego. Często zajmuje to kijka dni, ale może też trwać kilka tygodni. Jeżeli sklep zatwierdzi Twój zakup, status na Twoim koncie Cashbackrabat.pl zostanie zmieniony. Jeżeli minimalna wysokość salda jest osiągnięta, można złożyć wniosek o jego wypłatę na konto bankowe.
  • Jakie znaczenie mają statusy zamieszczone przy zakupie?
    Każdy zakup dokonany w sklepie internetowym przez Cashbackrabat.pl, posiada status. Istnieje kilka możliwych statusów:
    • W trakcie oceny: Twój zakup jest zarejestrowany, ale sklep internetowy musi go jeszcze zatwierdzić.
    • Odrzucono: Dokonany zakup nie został zatwierdzony przez sklep internetowy, dlatego CashCoins nie mogą zostać przydzielone przez Cashbackrabat.pl.
    • Zatwierdzono: Twój zakup zostal zatwierdzony przez sklep internetowy i jeżeli minimalna kwota wypłaty została osiągnięta, saldo może zostać wypłaconone na konto bankowe.
    Status zakupu może zostać automatycznie zmieniony, jeżeli otrzymamy zmiany wprowadzone przez sklep internetowy.
  • Status mojego zakupu jest nadal 'W trakcie oceny'. Kiedy zostanie on zatwierdzony?
    Status zakupów zmienia się na zatwierdzono jeżeli określony sklep internetowy go zatwierdzi. Czas trwania akceptacji, zależy od sklepu internetowego. Niektóre sklepy internetowe zatwierdzają zakupy w ciągu kilku dni, a inne potrzebuja na to kilka tygodni.
ODBIERZ DO 3,50% CashCoins Elnino Parfum
visit register click click