Mango.pl

Zobacz wszystkie opinie

Ewa M
Groupon

Strona internetowa CASHBACKRABAT.PL jest moim zdaniem bardzo potrzebna. Dzięki tej stronie udało mi się otrzymać dodatkowe zwroty za zakupy na różnych stronach internetowych. Wszystkim ją bardzo polecam!

Edyta R
Groupon

Bardzo przyzwoity panel:) Możliwość uzyskania informacji o promocjach sklepowych danego produktu oraz galeriach handlowych:) Gorąco zachęcam do zapisania się :) Można skorzystać z rabatów sklepowych:)

Marcin L
Groupon

Fajna!! Można troche zarobic i oszczedzic. Fakt długo się zbiera gdy zalicza sie tylko maile. gdy robi sie zakupy ze stronki i wykonuje inne zadania idzie znacznie szybciej i kasa się zgadza. Polecam

Anna W
Groupon

Strona idealna ze względu na możliwość zarobku przez zakupy. Bogata w różnorodne promocje oraz rabaty. Idealna dla osób lubiących zarabianie dodatkowych pieniędzy poprzez zakupy w których możemy skorzystać z różnych rabatów

Marcin J
Groupon

Bardzo fajna stona mozna pare zlotych sobie dorobic i jeszcze skorzystac z promocji i rabatow w sklepach internetowych a takze w galeriach handlowych zaczne polecac ta stronke
moim znajomym zapraszam wszystkich którzy chcą sobie coś dorobić

Ewelina W
Groupon

Super jestem naprawde zadowolona ze zrobionych zakupow polecam szczegolnie zabawki dla dzieci naprawde warto,idealne jako prezenty pod choinke ktore mam nadzieje uraduja moje dzieciaczki ceny atrakcyjne.

Pawel C
Groupon

Bardzo fajna stona mozna pare zlotych sobie dorobic i jeszcze skorzystac z promocji i rabatow w sklepach internetowych a takze w galeriach handlowych zaczne polecac ta stronke
moim znajomym goraco POLECAM

Marek
Groupon

bardzo fajny panel polecam zarobiłem już 30,88 w 30 min nie wiedziałem że siedząc dziennie po pare godzin naprawde można zarobić drugą pensje godne polecenia naprawde zapraszam wszystkich któży chcą sobie coś dorobić

Martyna G
Groupon

Do korzystania ze strony CashbackRabat.pl dowiedziałam się poprzez portal internetowy. CashbackRabat.pl jest bardzo fajną stroną dla osób które chcą sobie dorobić. Dużo sklepów do wyboru jak i również super promocje.

Artur S
Groupon

Stronka jedna z wielu w necie ułatwiająca mini zarobek za kliknięcia . W miarę dobre stawki cashback w porównaniu np do konkurencyjnego Refundera . Przejrzyste warunki użytkowania . Mogły by być większe stawki za klikanie w reklamy .

Paweł L
Groupon

Bardzo fajna i co najważniejsze uczciwa strona. Idealna dla ludzi lubiących oszczędzać. Oprócz oszczędzania na zakupach można zarobić na samym klikaniu. Jedną wypłatę już dostałem, teraz zbieram na następną. Polecam

Natalia W
Groupon

Polecam. Dostałam zaproszenie na email i jestem zadowolona. Bardzo szybki sposób na dodatkowy zarobek, oraz dużo możliwości. Tak więc aplikacja jest naprawdę super. Wszystko działa w 100%. Warto naprawdę.

Urszula P
Groupon

Bardzo fajna stronka do zarobienia dodatkowych pieniędzy. Zostałam zaproszona przez e-mail i jak naradzie jestem zadowolona. Tastronka jest naprawdę godna polecenia dos szybko można zarobić na niej jakieś pieniądze. Spoko

Majtek
Groupon

Kupujesz, klikasz, a kasa sama wpada.
Polecam serwis, zyskasz więcej niż na innych tego typu portalach.
Prosty system poleceń, szybkie wypłaty - cóż więcej potrzeba dla Ciebie. Brawo ty, brawo my, brawa ja.

Justyna M
Groupon

CashbackRabat to super strona, dużo sklepów, w których chyba każdy robi zakupy czy to są ubrania czy kosmetyki to każdy znajdzie coś dla siebie, a dzięki temu można jeszcze nieźle zarobić więc polecam każdemu swojemu znajomemu.

  Footer-Banner
NjuMobile
visit register click click